Torsdagen den femte november. (höll ärligt på att skriva augusti först, haha)

Dagen började 6.30, precis som den bör. Förutom att Bella var hes och kändes tokvarm, så lätt henne vara hemma från skolan, tur de.
Sov en stund till, sen ville Linnéa vakna, hon var också varm och Bella ännu varmare än innan. L hade 37,7 och B 38. Tog min egen 35.1? hmm

Men under dagens lopp blev Bella sämre och sämre hostar snorar och allmänt slö. Och Linnéa trött o grinig. Båda feber:( blev soffhäng mest

Vad andra tycker
Skrivet av: sandra, mamma till thea

stackars barnen. kan inte va kul. sv:nae jag skrev det mesta först o sen bara det sista när jag pratade med dig

2009-11-06 @ 10:30:26
Blogg: http://sallbelal.blogg.se/
Skrivet av: Millah

hehe, sööt hon är då! :) Hihi .



Ja, de är ju inte super skoj där inne kan jag tro..haha! Och klämma sig ut, naaah, inte så skoj de heller.. =) Tur man inte kommer ihåg de senare i livet! :)



Ah okej, jag har haft sammandragningar sedan v19 typ, så de kom rätt sent för mig, skönt de! Men nu har jag några varje dag, men aldrig mycket. Så de ska ju vara "normalt", vilket känns skönt. =)

2009-11-06 @ 13:33:15
Blogg: http://millahsundberg.blogg.se/

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0