Söndagkväll/natt nu då..

Efter att Bella kom hem idag visade hon och pratade om saker hon gjort hos pappa under helgen. Sen väckte vi Linnéa och gjorde oss I ordning för att åka till min syster. När de var bussbyte I stan sprang vi in på donken och köpte med oss lite mat och åkte vidare:)

Har haft en riktigt trevlig kväll där och Thea är så himla mysig kramats massor hon och jag:).
ÅNGRAR ATT JAG INTE TOG NÅGRA KORT
Thea gick fram och pussade Linnéa ett par ggr, jätte söt. Bella fick också pussar och de blev massa bus.

Vad andra tycker
Skrivet av: sandra, mamma till thea

dom va jätte söta ihop. helt underbart kul :) får vi göra oftare o det märktes ju tydligt att thea uppskattade besöket så himla glad hon blev :D det gjorde ju jag med alltså haha :) ska bli kul o se sen när linnea är i theas ålder med då lär ju dom två busa en hel del ihop o göra en hel del bus som man egentligen inte får. undrar vem som klipper vems hår liksom haha :)

2009-11-02 @ 10:35:47
Blogg: http://sallbelal.blogg.se/

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0