Söndagen den 1/11

Oj, nu är de redan november. Och jag har fortfarande inte börjat fundera på vad jag ska köpa för julklappar. Eller jo till Thea haha, men ingen annan..

Hade ni som jag, skunk när ni var yngre??
Jag tänkte förut på de, och gick in och sökte efter mig själv. Jag hade inte bara en utan flera sidor där.. Och jag kan inte mer än säga.. Hur skjutan var jag funtad I huvudet när jag var ung? Oj oj oj. Skriver man ens såna saker:) hade en grupp också, får folk skrev vad de tyckte och sånt om mig haha.

Vad andra tycker
Skrivet av: sandra, mamma till thea

vad ska du ge thea då??

2009-11-01 @ 21:41:23
Blogg: http://sallbelal.blogg.se/

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0