Onsdagen den fjärde november.

Finns egentligen inte så mycke att berätta om dagen. Den har varit helt knas. Tror jag håller på att bli sjuk. Eller så är jag de. Trött är jag I varjefall, hela tiden. Och vi försov oss I morse och jag fatta ingenting alls. Minns inte ens att jag var uppe och gjorde välling, så tror till och med jag gjorde de I sömnen.. Hmm

Så skickade Frida sms nu ikväll... BARNA ÄR MED I TIDNINGEN IDAG - bättre sent än aldrig ... och de är riktigt fina på bilden också:)

Grymt bra greys anatomy idag..

Vad andra tycker
Skrivet av: Millah

Jaa, underbara är dem båda två!! :)



Hihi, jo den växer, men jag hoppas den slutar snart...lillen får ju gott och väl plats ändå! ;) Sen kan den växa mer på slutet sen! Hehe, men man fr väl inte välja antar jag! ;)



Jaså? De ska jag testa!! :) Alla tips är bra, utom dem dåliga...som min pappa brukar säga! :) Haha.

2009-11-05 @ 11:49:56
Blogg: http://millahsundberg.blogg.se/
Skrivet av: Frida

Dom var jätte fina! Vi fick inte in tidningen till huset förrens på kvällen därför jag inte hörde av mig tidigare :)..

2009-11-05 @ 15:51:09
Blogg: http://fridasimonsson.blogg.se/

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0