Absolut...

...världens finaste och sötaste tjejer..


Älskar er mer än allt annan på jorden..

Vad andra tycker
Skrivet av: mamma

Dom är jättesöta, hoppas att de blir friska snart. Cissi tänkte komma över en stund i morgon kanske. Det är väl lite tråkigt hemma. Du är en jättebra mamma, bry dig inte om vad - skriver. Riktigt fegt att inte våga skriva sitt namn tycker jag. Kram

2009-11-12 @ 21:51:13
Skrivet av: Malin

Har jag gett mig in I leken får jag leken tåla:) jag tar inte åt mig. Dels för att personen inte står för vad hon säger. Och dels för att personen inte känner mig överhuvudtaget.



Någon som inte kännt honom allt för länge är de ju I varjefall eftersom hon påstår att han är så Jävla snäll.

2009-11-12 @ 21:59:23
Blogg: http://mulllis.blogg.se/
Skrivet av: Malin

De är bara att hon kommer:)

2009-11-12 @ 22:01:26
Blogg: http://mulllis.blogg.se/
Skrivet av: Hannah

Sååå Söta så :D

2009-11-12 @ 22:47:30
Skrivet av: mamma

Sandra och jag tror att vi vet vem det är men jag funderade lite på det efter jag skrivit det sista i hennes blogg. I så fall måste hon haft hjälp för hon är inte så där bra på att stava, tror inte jag i alla fall. Men vem annars skulle det kunna vara som känner både dig och Sandra och kallar henne för Salle och som umgås med Alex. Det måste vara någon som kände honom när de var tillsammans eftersom fegisen vet vad du gjorde och det var ju när de var ihop.

2009-11-12 @ 23:15:27
Skrivet av: sandra, mamma till thea

oj oj inte bara min blogg det diskuteras på. ska se om - ger svar o har det inte hänt innan i morgon kväll låser jag ändå. men som mamma säger malin o som jag själv skrivit i ett inlägg. du är en underbar mamma. det tycker vi alla. o det är faan jag med vad - än tycker. hörs i morgon

2009-11-12 @ 23:24:15
Blogg: http://sallbelal.blogg.se/
Skrivet av: Malin

Ne. Alex kallar ju henne för salle alltså kan de vara därför hon kallas sandra så. De behöver inte vara någon som känt oss heller. Alex vet ju vad jag gjorde och han öppnar väl munnen. Alltså kan allt hon påstår bara vara skit som han sagt.

2009-11-12 @ 23:46:13
Blogg: http://mulllis.blogg.se/

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0