Torsdag, lillfia 2 veckor.

Japp, tiden går och idag är hon redan två veckor gammal, snart pensionär ju:) haha jag I varjefall.

Och idag har jag även köpt mig hushållsnära-tjänster haha. Så ligger här på soffan och ser på när de städas. Eller latisen som ska städa sitter just nu I soffan breve, men hon torkade nyss golvet I hallen. Min systers klass är med och ska samla in pengar till ett barnhem I afrika. Så idag är hon och städar I stället för att sitta I klassrummet.

Imorrn är de dags för bvc igen, spännande
Pussar

Vad andra tycker
Skrivet av: Angelica

SV:

Menade verkligen inte att det skulle vara en förälders fel att ett barn skulle bli våldtagen... menade bara att om en 10åring pratar på det viset så bör man ta det på allvar redan då, för att det kan leda till andra typer av beteenden - Och om det ena leder till det andra så kan hon/han komma i fel kretsar som kan leda till massor av hemska saker...



Har inte läst om våldtäkten du pratade om!! FY FAN! jag blir mörkrädd

2009-05-14 @ 17:17:29
Blogg: http://angelicablohm.blogg.se/

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0