Söndag då..

TACK FÖR ALLA FINA KOMMENTARER:)
Då var de redan söndag. Tiden har visst gått rätt snabbt ändå. Fast man bara suttit stilla typ haha.
Lillsnörpan är en riktigt snäll tjej än så längre, eller en ganska tråkig tjej än så länge:) hon bara sover och sover säger inte mycke alls. Ganska kelsjuk dock så att ligga själv går icke haha.

Idag kommer storsnörpan hem från sin far. Saknar henne. Så är jag nog lite roligare nu när jag sovit lite med:) hon tyckte nog jag var tråkig på sjukan:)

Vad andra tycker
Skrivet av: sandra, mamma till thea

haha joo jag hörde det. bra att hon är snäll då. :)

2009-05-03 @ 10:47:01
Blogg: http://sallbelal.blogg.se/

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0