Nybliven mamma för andra gången.

Har tänkt på en sak nu när man nyss fått barn igen, eller de kanske bara är jag som är sån. Haha.
Men man skiter ju I så mycke första tiden. Alla vet ju I telefongalen jag är, men nu bryr man sig knappt om mobilen när man får mess. Och hur är de med än själv liksom, man går runt och luktar kräks och surmjölk, kräksfläckar lite varstans. För när de kräks ner sig, då byter man kläder på dem, men inte sig själv alltid. Borsta håret, vad är de? Som sagt kanske bara är jag, eller är de så för alla?

Vad andra tycker
Skrivet av: sandra, mamma till thea

haha nee det är inte bara du. mobil vad är det. joo just det det va den där grejen man använde för att ta tiden när man ammade. o jaa man luktade illa helt enkelt. håret va i samma toffs i flera dagar komer jag ihåg. haha helt sjukt. men man hade ju nåt viktigare att ta hand om. hon va ju för liten för att göra nåt själv. du kommer tillbaka i det sen. lovar

2009-05-18 @ 10:08:55
Blogg: http://sallbelal.blogg.se/
Skrivet av: Hannah

haha så va de dom 2 första månaderna för mig, men nu är jag tillbaka i verkligheten igen. ja förutom de där med mobilen :P den vet jag faktiskt inte vart den är :P konstigt de där. Men sen man blev mamma så har man inte tid ju. Det är bara för dig att vänta ett tag så kommer du tillbaka till verkligheten :) Då står jag där och hälsar dig välkommen tillbaka haha :D

2009-05-18 @ 10:45:16
Blogg: http://hannahtheone.blogspot.com

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0