V.33, grymt enorm ju.

MMS

Och så är de ändå ett bra tag kvar också, tog en till bild. Och den såg helt jätte knäpp ut, så den besparar jag er haha. Men Sandra, du ska allt få se den Imorrn ändå:) ser ut som naveln sitter på fel ställe I varjefall. Går in I vecka 34 på torsdag. Och jag antar att jag kommer fortsätta att växa mer och mer också, de är ju liksom de man gör sista tiden. Men de är enormt tungt nu måste jag säga. Och man känner sig rätt orörlig. Pyret ligger oftast på tvären I magen med. Inte riktigt fattat att de borde vara på tiden att lägga sig till rätta för ett tag sen Haha. Bella la sig I varjefall till rätta, fast åt fel håll. Hon var tvärtemot redan då:). Idag har jag tvättat, och städat lite. Var tvungen att köpa nytt rengöringsmedel med, så gjorde de mitt I allt. Även ringt kommunen om Bellas dagisplats hon har. Men fick väl inget vettigt svar ändå. Så hade vi även möte idag med. Trist kan jag lova. Har de med henne nästa måndag igen, och tisdag. Alldeles för ofta:( vill inte mer.


Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0