Trött och inte alls på humör.

Snart dags att åka, borde kanske sätta på mig andra kläder och fylla I lite papper. Men känns inte som jag orkar riktigt. Och Pyret trycker som fan där inne. Känns konstigt.
Har ju redan klätt på mig asso, men frös så dant när vi gick till 5 årsgruppen I morse. Så de måste på med mera. Dumma väder asso.

Så fick vi lappen som man ska fylla I om sommarledighet idag med:) passar väl inte riktigt nu om man ser snön tycker jag inte. Hur som helst ska hon inte vara där alls. Gruppen har slutat då ju.

Vad andra tycker
Skrivet av: Ankan

Jag håller med dig om att det verkar vara lite väl i senaste laget.... Men jag håller tummarna för att det går bra på ul och att det blir så som du helst vill ha det när Pyret ska säga hej till världen! kram kram

2009-03-24 @ 13:42:02
Blogg: http://angelicablohm.blogg.se/
Skrivet av: Elin

hehe aa... Men nae då man ska växa lite till hehe. =)

2009-03-24 @ 15:38:54
Blogg: http://dumboelin.blogg.se/

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0