trög så in i... ja

haha. kan jag lova att jag är. Var rätt kul ändå. Bella hade en... Jag kunde inte komma på vad de hette. En sån man har när man vattnar blommor. Och jag hade bara de I huvudet länge. Försökte komma på vad skjutan de hette hur länge som helst. Och jag vågade ju inte fråga:). för hur skulle de verka liksom. sen på tre kvart senare så sa Bella ordet vattenkanna och jag kände mig så lättad. Jätte skönt. Nu sitter jag I mitt mörka vardagsrum. Glömde ju köpa glödlampor igen, förstår inte hur jag kan glömma de varjegång. Hade tänkt plocka skit i vardagsrummet nu men de går inte när man inte ser ordentligt. Hade jag köpt hade jag nog inte sett ändå, då jag inte vågar klättra upp och byta I mitt tillstånd:) Får lägga mig snart och gå upp tidigt Imorrn istället. puss hej

Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0