tidigt i säng ikväll..

ja de kan jag lova att de blir. riktigt tidigt typ snart. för idag är jag tröttare än tröttast. har inte gjort något ansträngande direkt heller. så förstår inte var denna trötthet kommer ifrån. gick upp skapligt sent, typ halv tio. jag diskade aldrig som jag skulle, tog ett bad istället. sen bada bella efter mig. sen filade jag i ordning henne naglar och vi gick till centrum och köpte fika. och lite annat med. bella ramlade och fick ett litet litet nästan osynligt sår på knät. såg ut som en finne men hon halta och var nästan döende, haha. köpte bamse plåster till de med. sen hem, fika och klippa och klistra lite. sen fixa mat och äta. precis klar med ätandet, och nu är jag helt slut...

Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0