släktträd.

försökte ge mig på att måla ett släktträd till bella. men de var så jävla krångligt att jag gav upp. haha. ni skulle bara veta... så en grej jag alltid alltid funderar på när jag ligge på soffan och har sammandragnigar. vart man en läser om de så står de så alla ställen att man ska ta de lugnare. alltså att de är ett tecken på att varva ner. inte stressa och allt. men inte skjutan kan jag påstå att jag gjort så himla mycke när jag ligger i soffan och glor på tv. och de är ofta då de kommer. eller i badet. ibland när jag är ute och går men de kan man ju förstå men inte i soffan. jävla skumt.. min barnmorska sa när jag prata om förvärkar och sammandragningar, när jag hade så mycke. att lugna de inte ner sig när man satt stilla och vila en stund skulle man ringa sjukan. men hur gör man om man får dem när man redan vilar??

Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0