Sent ändå :(

ja ni. Nu blev de ju sent ändå som sagt. Trist men sant. Men nu är både jag och Bella nybadade. Och hon ligger nu och sover så gott, så nu kan jag med koppla av och gå och lägga mig, ska bli så himla skönt. För jag är riktigt riktigt trött

Cissi kom hit precis innan Bella hoppade I badet. Så hon och jag pratade en stund. Och mitt I allt var de ju dags att släcka alla lampor. Så Bella fick då ha ljus och mysa. Sa satt vi andra där inne. Sen byttes vi av. Och jag badade, och Bella och Cissi busade.
Efter de blev de hårborstning och jag målade naglarna. Mitt I de gick Cissi hem. Och nu sover som sagt var mitt troll. Och de har blivit min tur att göra detsamma:) puss puss

Vad andra tycker
Skrivet av: Caroline

mysigt :)

2009-03-28 @ 23:16:21
Blogg: http://moell.blogg.se/

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0