Så där ja.

Kan ju börja berätta om natten, denna läskiga hemska natt. När jag låg och försökte somna hörde jag någon kasta något genom ett fönster, nyfiken som jag är gick jag upp och kollade. På framsidan såg jag inget. Gick och la mig, blev irriterad och kollade ut på baksidan. Och vad ser jag då, jo lågor. De brinner. Jag kan se I fönstret I huset framför att de speglar sig lågor. Varifrån kan jag inte se, men får panik. Tänker först ringa brandkåren. Men vet ju inte vart I från de kommer. Är de mitt hus som brinner? Ser att de lyser hemma hos mamma. Så ringer dit samtidigt som jag springer in I Bellas rum för att kolla ut genom fönstret, men där ser jag inget. Mats ser inget heller. Går tillbaka till vardagsrummet och skakar I benen. Ser inget nu heller. De luktar inget, har jag bara inbillat mig? forts...

Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0