Ny dag, ny vecka.

ännu en måndag står innanför dörren. Och den började inte bra. Jag orkade först knappt gå ur sängen. Haha

Har handlat lite och ätit med nu. Så vilar jag lite. Hade tänkt städa undan lite, men väntar lite med de faktiskt.

Idag är de möte kl 15, längtar inte direk. Möte Imorrn med kl 13 tror jag de var. Sen om jag minns rätt blir de rätt lugnt med möten resten av veckan. Ska kolla upp de sen tänkte jag.

De blir I varjefall simhallen I helgen har jag tänkt, ska bli himla mysigt. Är förresten klar med 3 tavlor till. Och nu menar jag inte ramarna utan jag har målat tavlorna:) ska göra en till. Har bara kommit hälften så den än så länge.
skriver mer senare. Puss hej.

Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0