konfirmationspresent.

Sandra frågade mig I tisdags vad jag tänkt köpa till Cissi, har inte alls tänkt på de faktiskt. Hade ju för de första inte ens tänkt på de. Haha. Så himla mycke presenter som ska inhandlas hela tiden, så jag hoppas jag får nått fint tillbaka när jag fyller:) haha. Inget påkostat vill jag ha. Men de vet ni. De är tanken som räknas.eller kanske nått jag behöver. typ, ugnsform. men men. måste hur som helst börja kolla mig om efter hennes present. innan de är försent. så får vi se om jag kommer på konfirmationen eller om jag är upptagen med att föda barn, de är ju ungefär samtidigt. haha. om de inte blir planerat då. vi får se helt enkelt. beror ju som sagt på. antingn kommer jag fet som fan,. eller så kommer jag. med en liten bajs och kräksmaskin eller så kommer jag inte alls:)

Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0