Inlägget innan här blev helt galet fel. Och de går just nu inte att fixa till då så fort jag ska göra de så försvinner all texten för mig. Så låter de vara för stunden och hoppas de är läsligt ändå:) Har förövrigt haft näsblod yttligare två ggr till idag.

Haha, och de här inlägget blir visst inte så himla mycke bättre. Säger då de. Orkar inte hålla på och strula med de här mer nu, så de får vara som de är tills jag sitter vid en dator.

Min lilla blodrädda älsklingstjeja ligger inne I min säng och hostar så man tror lungorna ska komma upp.
Stackaren
Hoppas på att hostmedicinen ska fungera inom en snar framtid nu. Så där kan hon ju inte ha de, hon är lite rostig I halsen som hon säger sötproppen.

Vad andra tycker
Skrivet av: sandra, mamma till thea

hahaha det ska vara bella det. alltid roliga grejer

2009-03-26 @ 21:24:39
Blogg: http://sallbelal.blogg.se/

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0