Ikea, toysRus, sagoland och burger king

Där har vi fart runt idag och letat present till Thea. Hittade jätte fina tycker jag. Och dyra:( stackars mitt bankkort. De har gått på högvarv. Haha. För vi köpte ju även mat, och en tröja till Bella med. Och lördagsgodis. Och mjölk:) sen minns jag inte om de blev nått mer. Inte till mig och Bella I varjefall. Men Cissi och Sofie köpte lite till sig själva med, vad nu de var. vi kollade även efter marsvin... Väl hemma här har vi kollat lite grann på melodifestivalen, men inget för oss, så vi har målat lite I stället. Och bråkat lite med. Cissi ska även sova här I natt.. Kul kul, ska vara social här igen. Puss

Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0