Handlat för veckan.

Har precis nyss varit och handlat för hela veckan. Men måste tyvärr tillbaka, för de hade inte alla varor. Tycker inte om när de är så. Hur som helst kom nyss innanför dörren, ska snart packa upp alla varor, sen diska och efter de laga lunch till mig. Denna vecka har vi planerat väl:), så idag när jag hämtat på dagis ska vi leka med barbie, sen laga mat ihop och efter de mysa med boli, och sen kvällsmacka och läggdags. idag för 2 år sen var Hannah med mig hos doktorn. (jag hosta blod och hade tappat hörseln på ena örat). Sen utan för henne stod ambulansen, vi skämtade om att de var hos henne. Så var de de. Skumt. Resten är historia. Men rörigt var de, med 2 ambulanser, 1 polis och en riktigt ilsken hund. Så kom hennes mormor mitt I allt. Typiskt...

Vad andra tycker
Skrivet av: hannah

haha låter inte alls lika roligt när man läser de sådär, va mkt roligare o uppleva :P

2009-03-09 @ 12:35:57
Blogg: http://hannahtheone.blogspot.com
Skrivet av: sandra, mamma till thea

jaha o hur blir resten då. du hade ju planerat allt eller va det bara idag

2009-03-09 @ 13:24:36
Blogg: http://sallbelal.blogg.se/

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0