förvärkar eller bara smärtsamma sammandragningar?

ja ont gör de i varje fall. Ligger just nu I min icke så sköna säng, men jag älskar min grop, har ont I magen som tusan måste jag säga. Inte alls skönt. 2.a gången för idag med. Förut när vi gick från sandra gjorde de med ont. Hoppas de går över snart så jag kan sova. har som sagt var varit hos sandra idag. Saltade maten lite för mycke, ooops. haha. målade hennes skylt till dörren med, hoppas de tycker om den. Dansade även med Thea en sväng. Vi kom hem rätt sent så Bella la sig direkt. Kom på nu att jag lovade ju henne glass när vi kom hem. Får ta de Imorrn. dumma mig. Men hon sa inget om de. Och hon brukar tjata på rätt bra om sånt. Antagligen därför jag glömde, eller för att jag blivit mer eller mindre senil. Haha. Nu gör de inte lika ont, fast fortfarande ont, men ska väl försöka sova nu, önska mig lycka till:)

Vad andra tycker
Skrivet av: Ellen

Lite spännande att läsa om obehagen också. Alla berättar ju bara om hur underbart det är.

2009-03-18 @ 00:43:39
Blogg: http://www.ellen-julie.blogspot.com/.
Skrivet av: sandra, mamma till thea

haha roligt kommentar över måste jag säga :) men vad jobbigt det kanske var kryddan i maten pyret inte gillade. o skylten blev superbra :)

2009-03-18 @ 09:47:30
Blogg: http://sallbelal.blogg.se/

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0