FORTS.

Går och lägger mig igen I tron om att jag blivit helt galen, men jag vet ju hur eld ser ut. Jag vet ju de. Men när jag ligger där känns de ändå som nått är jävligt fel. Lyckas ändå somna tillslut. Kollar Corren när jag vaknar, står inget. Kollar wighsnews och där står en artikel "tvättstuga på fogdegatan brinner kraftigt". Ringer mamma igen för att säga att jag hade ju visst rätt. Jag har inte förlorat förståndet. Såg sen när vi hämta syskonen att väggen var helt förstörd. I badhuset hade vi sen jätte kul. Bella tyckte först de var läskigt, men sen blev hon övermodig och då tyckte jag de blev läskigt. Var som sagt där hela dagen. Badade myste och åt. Jätte trevligt. Väl hemma blev de mat och bad igen:). Nu sover mitt troll och jag var de lugnt.. Trött är jag så ska lägga mig snart.

Vad andra tycker
Skrivet av: 16 år och ska bli mamma!

Det beror nog lite på hur man ser det tror jag. Alltså ungdom då menar jag att jag inte har varit ute på fester och supit eller gjort sådana saker på sjukt länge. men visst, jag kommer såklart gå på fest sen någon gång och kanske ta någon cider, men dricka är inte mycket för mig. har nog redan druckit för mycket i min ungdom, om man säger så. men sen är det ju inte det där med att bara supa. gäller ju ansvar och skolan och sånt med. men jag har faktiskt varit ett steg mognare och mer ansvarfull än alla andra i min ålder. jag menar, det finns nog inga många 16-åringar som redan har spenderat år på att sköta ekonomi, städning, matlagning, diskning, tvätt och sådana saker. Men jag förstår hur du menar! kram. :)

2009-03-30 @ 06:21:04
Blogg: http://elinzollet.blogg.se/

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0