för din skull sandra.

haha. eftersom du undrade gör jag de här bara för din skull, medans jag ändå äter mellis här. -HELA VECKA 11- MÅN: har jag redan skrivit om. TIS: ska laga två maträtter och städa efter jag lämnat bus. Sen äta en, hämta bella tidigare, åka till BM. Så kommer sandra och Thea direkt när vi kommer hem, då ska vi äta. sen efter de gått blir de mys och läggdags. ONS: ingetspeciellt så dagen. men när jag hämtat bella ska vi mysa, sen laga mat ihop, sen direkt på föräldraträff så skolan. TORS: dagen? men vi ska leka mamma Pappa barn när hon kommit hem. FRE: fredagsmyset sa klart. LÖR: köpa present till Thea. och baka SÖN: leka, hon har veckan så sig att bestämma vad:). bella har även bestämt kvällsmat hela veckan. utom tisdag.

Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0