dumma kramp.

den vill inte alls ge med sig. så himla mycke åt jag inte så de är därför jag fortfarande har kramp i magen. de vet jag. ont gör de i varjefall, hela hela tiden. minsta lilla rörelse. men känner mig fortfarande mätt så. lustigt. ska faktiskt sova hade jag tänkt. har tänkt rätt länge, men ibland känns de ju inte kul att lägga sig i en tom säng. nästan så jag hoppas bella vaknar och kommer inspringandes och kryper upp i sängen. fast de kan hon ju inte så länge jag sitter i soffan och häckar. eller ligger gör jag, kan inte sitta. dumma kramp. förövrigt är de inte bebismagen utan vanligamagen jag har kramp i., tror jag, de känns som de. . ja ja. godnatt. puss.

Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0