Bella ville med ha en:)

MMS

Har mamma en, klart hon ska få en:) tycker de ser kul ut med näsan där, haha. Just nu håller Sofie på att göra ett pennställ med instruktioner från Bellas prinsessbok som hon fick I present. Var så kul för, några kvällar sen läste jag avsnitten, innan du börjar för henne. På sista punkten står de att man ska städa upp efter sig för en prinsessa håller alltid ordning. Sen var de inte mer med de och hon gick och la sig sov. Sen på morgonen kom hon in till mig och sa, jag kan väl vara en prinsessa ändå, även att jag inte håller så mycke ordning. Haha. De tyckte jag var så sött sagt. När jag berätta de för mormor, sa hon till Bella att våra riktiga prinsessor inte städar själva de heller. Utan att andra gör de, så nu lär ju Bella aldrig städa mer. Haha. Hon har aldrig direkt varit bra på de utan försöker få andra att göra de åt henne, men på dagis städar hon alltid, där är de så viktigt med ordning och reda så. Lustigt de där. Ha en bra söndag, nu ska jag diska. Puss


Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0