ännu en dag har passerat.

Men dagen som passerade var ju inte vilken dag som helst, utan Theas 1 års dag. Så Bella var ledig från dagis idag och vi tog lite sovmorgon. Sen gjorde vi oss I ordning (Vilket börjar bli rätt svårt då man gärna vill få plats I sina favorit kläder när man ska iväg) och gick bort till födelesedagsbarnet, höll på att glömma presenterna hemma först. Minnet är inte vad de brukade vara som sagt. Så hade som sagt var min Pappa permis idag som jag skrivit innan, men han kom lite efter oss. Så fika vi, gratulerade och gick hem. väl hemma la sig bella I ett bad och jag diskade lite från I morse. Sen var jag tvungen att handla, då gick bus hem till sina yngsta mostrar under tiden, hon ville hellre leka än handla. Sen blev de mat mys och läggdags. nu ligger jag i min säng, har pysslat lite inför lägenhetsprojektet jag satt igång. så Imorrn efter lämningen ska jag fråga Sofie om hon vill följa med på en shoppning runda på ikea och ska försöka sova nu. puss hej och godnatt

Vad andra tycker
Skrivet av: Angelica

Vadå permis? Vad har hänt Per?



Sen så är jag ok!! Vet inte vad det är... hittar inget som tyder på att jag är "sjuk" eller dålig... mer att jag är gnällig.

Men blir smärtan värre så har jag lovat karln att ringa min barnmorska=)

2009-03-20 @ 12:25:13
Blogg: http://angelicablohm.blogg.se/

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0