american pie 2

Ligger och kollar på de nu. Kan inte sitta igen. För då gör de jätte ont. Buhu, tycker synd om mig. Haha. Nae. CG är här med. Så var ju även Theas kalas igen. Hennes fjärde I ordningen. Vilket jag tycker är grymt onödigt, men de gör ju som de vill. Idag var de I varjefall mamma, Mats och systrarna som var där. och jag med. Sen dess har jag suttit och kluddrat lite tills jag inte kunde sitta längre. Så ja nu ligger jag här:). Börjar bli skapligt trötter med. Imorrn ska jag dammsuga lite, men måste vänta tills Bella kommer hem. för de ska bytas påse, och de ville hon göra haha. hon har tjatat om de. har glömt bort de nu ett tag, men la fram en ny innan dagis i fredags. så nu ska de inte glömmas bort. förstår inte att minnet sviker så mycke som de gör. blir värre varje dag. ja ja, ska vara social nu. ha de fint puss hej.

Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0