18,6% kvar.

oj oj. nu är de inte långt kvar:) eller jo faktiskt, känns som en evighet. längtar till sommaren nu. sommaren och värmen. oj så skönt de ska bli. har helt klart tröttnat på de kalla tråkiga och blöta vädret. så de får vara över nu för min del. de tycker även mina skor(de läcker in, men älskar de skorna). längtar till november med, då ska jag äta kräftor och dricka ETT glas riktigt god alkohol. men just nu till jag bara ha sommar, och en barnvagn. och min riktiga farmor. inte den nya plastiga, självupptagna fejkfarmorn. någon som städar åt mig:) och ett större badrum, kan jag få de tro? Nae inte så troligt. att någon bryr sig med. hmmm.

Vad andra tycker
Skrivet av: Sara

Vann rätt låt i melodifestivalen?

2009-03-15 @ 00:17:41
Blogg: http://ertansara.blogg.se/

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0