Söndag, kortaste dagen någonsin

Känns som de, helt plötsligt var den bara slut. Den började visserligen sent. Var så man blev chockad. Jag som skulle gått till babyproffsen. Hinner jag en annan dag iofs. För jag ska ha napparna från lundmyr:) eller Linnéa då.

Imorrn händer nog ingenting vad jag vet. Men på tisdag så kommer Elin och jossan hit. De var så grymt länge sen vi träffades nu. Jag och elin då. Jossan har jag aldrig träffat. Men kul ska de bli:)
saknat henne..
Bvc igen på torsdag med. Får jag inte glömma bort.

Vad andra tycker
Skrivet av: elin

Jaaa de kommer bli jätte kul att träffas igen gumman!!! vi åker in så fort Jossan slutar skolan =) hon är aningen fashinerad över att du har en bebis kan jag säga :) så de blir kul för henne med! ses i morgon =)

Kramar

2009-06-08 @ 08:43:47
Blogg: http://whisperinthenight.blogg.se/

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0