Onsdag, så lat

Försov oss I morse, eller jag gjorde. Bella vaknade före mig. Stod och gapa om att jag skulle stänga av väckarklockan. Så imorse var jag trötter ja
min mamma lämnade Bella på dagis idag, igår med. Så vi ska slippa gå upp så tidigt och släpa ner vagnen två trappor för att gå så kort bit.
Hur som helst ligger jag på soffan och fryser nu, ska precis äta. Sen diska. Men skulle kunna ligga och mysa här med lilltösen hela dagen. Så underbart:) måste ju passa på medans de fortfarande ligger still haha.

Vad andra tycker
Skrivet av: Angelica

SV:

Nej det är ju inte långt kvar nu... =S hihi Vi hoppas på att hon kommer helgen innan midsommar. Men det syns och märks.



Linnéa!!! ååå vad fint. Det passar henne.



Och jo, jag förstår vad du menar med att det är lite overkligt just nu att det faktiskt är en bebis i magen. En liten människa. Jag vet ju att hon ligger därinne, men det är liksom svårt att greppa fortfarande. hihihi

2009-06-03 @ 12:52:27
Blogg: http://angelicablohm.blogg.se/

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0