Kväller:)

Och fint väder är de ute med, kanske skulle ta och gå ut och gå en liten promenad, eller inte. Kl är ju mycke, men de känns lite lockande när man tittar ut faktiskt.

Sitter och matar min guldklimp och kollar lite på tv med. Bella är I vadstena I helgen. Kul för henne, hon har saknat dem. Och nu saknar jag henne:)
Förundras över hur jag kunde få så söta barn. Otroligt fina är mina prinsessor:)
Imorrn ska jag försöka sova lite på dagen har jag bestämt, passa på när hon sover. Jag är helt slut!!

Vad andra tycker
Skrivet av: Frida

Jag vet varför du fått så söta prinsessor!! För att du är lika söt du ;)..

2009-06-06 @ 18:12:12
Blogg: http://fridasimonsson.blogg.se/

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0