Fredag(s) Mys och Pizza! (Vilket egentligen inte texten kommer handla om nästan alls. Eftersom de aldrig får plats så mycke som jag vill när jag skriver med telefonen)

Förut idag låg Linnéa och sov med nappen I munnen, och så som vanligt trillar den ju ur I vanlig ordning, men idag trillade den inte vart som helst utan la sig liksom I hennes hand, såg så roligt ut tyckte jag eftersom inte kan de där än, så de blev förstårs en bild:)


Bella är fortfarande sjuk, skulle egentligen till Pappa denna helg men inge kul när man är sjuk. Cissi har varit här och myst med pizza och film, nu sover de I bus rum

Vad andra tycker
Skrivet av: inga-maj

Vad gulligt att se Linnea med nappen i handen

MVH ( farmor hoppas jag )

2009-06-13 @ 16:40:42

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0