Ååååh:)

...jag verkligen älskar att vakna så här när solen lyser:) vilket jag sagt många ggr förr, men tål att sägas igen.

Sitter och väntar på att Bella ska vakna, så att vi kan äta frukost. Sen ska jag väl höra av mig till min syster, den äldsta, vi pratade igår om att gå till lekparken. Dit ska ju vi ändå. Vi hänger ju där liksom:).

Har en grymt snygg bränna efter leggins och linne:) jag ser lite rolig ut faktiskt. Haha. Eller de gör jag väl jämt men. Jaja. Snart blir de ut I sommarsolen:)

Vad andra tycker
Skrivet av: Anonym

härligt att solen äntligen har kommit, pass på och njut.

Lekplatsen är favorit platsen här också =)

2009-06-24 @ 08:30:17
Blogg: http://floosan.blogg,se

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0