Vilken lite kräksunge man har.

Idag ska vi baka Ost- och skinkpaj. Men upptäckte att jag hade alldeles för lite ost hemma för de. Dum som jag är köpte jag inte de igår:)
Så efter Linnéa hade ätit gick vi upp och handlade.
Väl hemma förberedde jag pajdegen lite.

Sen tänkte jag vi (Linnéa) kunde ligga lite på mage och lufta huvudet lite. Hon låg dessutom på min kudde, och så sa de *Jätte rap gånger2* och hela hennes ansikte och min kudde var täckta med kräks. Hon måste kräkts upp precis ALLT hon ätit idag. Stackarn:(
Puss

Vad andra tycker
Skrivet av: Ankan

hihihi Bebiskräk! en sån där kaskadspya la Aimee över sig själv, favorufilten, mig, båda sofforna och två kuddar igår!! Oh My God =)

2009-07-21 @ 14:00:30
Blogg: http://angelicablohm.blogg.se/

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0