Väntan.

Igår kväll låg jag och hade ångest...
Jag tackade aldrig för maten. Varför gjorde jag inte de? Jag sa inte så mycke överhuvudtaget. Varför är jag alltid så tyst? Jag blir sur på mig själv för jag alltid är så tyst. Men jag försöker I varjefall.

Just nu ligger jag bara och väntar på Bella.
vet inte vad vi ska hitta på när hon kommer hem. Får se vad hon vill göra:)

Och nu I veckan ska även min farmor komma på besök tydligen. Till Sandra, men Sandra tyckte de skulle komma hit. Och mamma dit

Vad andra tycker
Skrivet av: sandra, mamma till thea

ja inte ska dom komma hit i alla fall. det har jag inte plats för.

2009-07-12 @ 22:15:16
Blogg: http://sallbelal.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

maten o maten tor gamal taco ;) Kram

2009-07-13 @ 20:08:45

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0