Rädder

Mår fortfarande helt konstigt I huvudet. Trots att jag sovit. Känns jätte skumt.

Så är vi nyss hemkomna ifrån en promenad I de underbara vädret. Gud vad skönt med LUFT ute, och även inne är de bättre luft nu. Regna får de gärna göra, om bara åskan försvinner asso:) Handlade lite mat till kvällen med som jag ska börja med när Linnéa ätit färdigt.

Och förut pratade jag I telefon med mamma, när jag la på var de en massa blod på telefonen, blev livrädd. Så hade jag bara kliat sönder vid örat, tur

Vad andra tycker
Skrivet av: sandra, mamma till thea

sv: klart man går i affärer. dom har ju kall luft där haha

2009-07-03 @ 16:53:23
Blogg: http://sallbelal.blogg.se/

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0