Lycklig

Jag känner mig som den lyckligaste människan på jorden...
-oftast!

Sen kommer vissa stunder då jag utöver att vara den lyckligaste människan på jorden känner mig Extra lycklig
-Och gud vad jag älskar dessa stunder<3

MEN
Sen helt plötsligt kommer de en massa andra känslor. Och helt plötsligt känner man sig så nere mitt I all lycka. Man vill bara stänga in sig och gråta. Gråta I floder bara för en liten stund.
-Dessa stunder hatar jag! För de är INTE JAG!
Puss

Vad andra tycker
Skrivet av: Angelica

Vet du vad??

Jag känner likadant! =) Tror att vi är bland de normalaste av kvinnor du och jag... Och så länge vi låter oss känna det vi känner just för stunden, så tror jag att vi mår som bäst! Och kan utvecklas till bättre människor och mammor.

Dom som bara "slår ifrån" sig vissa känslor i rädsla för att stanna i det tillståndet, dom tror jag kommer få betala för det senare i livet.



Kram på er alla tre fina flickor

2009-07-08 @ 14:30:26
Blogg: http://angelicablohm.blogg.se/

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0