Kolmården

Igår var ju vi I kolmården, kul men tröttsamt:) Hihi. Bilder finns på -BILDER-

Jag var sjukt trött igår, och somnade sjukt tidigt eftersom jag inte sovit natten innan.
Kroppen är nog inte van att sova så länge. FÖR JAG VAKNADE NYSS. Ska försöka somna om igen. Så här dags borde vara olagligt att vakna.

Låg och tänkte på en grej ett bra tag innan jag somnade, samtidig som jag väntade på svar på msn, men jag måste somnat, var utloggad när jag vakna. Med kom fram till att de är omöjligt:)

Vad andra tycker
Skrivet av: ★ Cat Powers

Hejsan!

Åh va mysigt att åka till Kolmåden, det är mycket spring men ack så mysigt och roligt det är.



Men kanske la datorn sig i viloläge? då loggas man ju ut? Eller om internet blev fnasigt? =)



Kram!

2009-07-31 @ 05:15:35
Blogg: http://catpowers.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

läser du mogis.se blogg?

2009-08-03 @ 05:20:46

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0