tröööööttt!!

Kan jag lungt påstå att jag är.. har grymt svårt att sova på nätterna.. särskilt igår efter att ha läst en blogg som Angelica länkat till från sida.. Förstår inte hur en människa klarar av att vara så stark efter en sån tragisk olycka..
De jobbiga men att inte kunna sova på nätterna är ju att nar man väl somnat så är de ju dags att gå upp.
vi har försovit oss varjedag hitills denna vecka.. i måndags tog vi till och med ledigt för vi blev så sena..
det är ju pinsamt att komma sent.. men jag är hellre sen än att stressa som en tok..

Har precis beställt ett par mamma byxor, riktigt fina.. de jag skulle beställt fanns inte i lager tyvärr. så beställde ett par andra istället.. får ju liksom inte plats i mina byxor öven om jag inbillar mig att de går haha.. det funkar faktiskt lite.. om inte tröjorna åker upp.. får då ser de rätt dumt ut att gå med vidöppna byxor..

Fet som en jävla ko har jag blivit i varjefall.. inte fet kanske.. men har ju världens jävla kula. och har jag de redan nu i v. 26. Hur skjutan kommer jag då se ut i slutet.. är glad över att de bara är magen som växt i varjefall.. när jag väntade bella var de ju hela jag som växte.. och allt de har jag ju inte ens fått bort.. men det är ju sånt man får ta..

Saknar gör jag med.. riktigt riktigt mycke.. de känns tomt.. för tomt..

Är hos Sandra nu.. och jag vet att detta inte får sägas för då blir hon ledsen över att tiden går så fort.. haha.. men Thea är så stor och duktig =).. snart fyller hon 1 med (vilket absolut inte får nämnas). eller ja i mars då.. hon är så sött när hon knallar runt här med gå grejen hon lånat av mig =). eller av bella kanske man ska säga för jag har inte använt den..
Sandra håller på att plocka undan lite och Thea sover middag.. hon ska ha besök sen av Emma. så då ska jag bege mig vidare..

Men ha det bra.. Puss Hej



Vad andra tycker
Skrivet av: ...

Du är värd mycke mer.

2009-01-29 @ 11:44:06

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0