v.29 (28+0)

nu etter tolv i natt går jag in i en ny vecka. tycker de låter som om de är riktigt kort tid kvar. Men de känns som en evighet. pyret är nu ca 40 cm från topp till tå. och väger ca 1100g. de är inte katigt många kilo haha. bara 1,1. själv har man ju gått upp betydligt mer. haha. fast de är ju allt annat som väger med, för jag har gått upp rätt lite om man räknar med de. Dags för BM sen när man vaknar med, så ska ju sova. har i varje fall inte glömt va mina järntablettertter sista tiden. så hoppas järnvärdet är bättre nu. de borde de vara tycker jag. har massor att prata med henne om också. ska försöka komma ihåg de viktigaste.. för glömsk har jag fan blivit, ordentligt. jag som brukar komma ihåg precis minsta detalj. fråga vem som helst liksom. godnatt. puss hej.

Vad andra tycker
Skrivet av: Angelica

Lycka till med BM! Glöm inte bort din kom-ihåg-lista nu =)

2009-02-12 @ 01:29:28
Blogg: http://angelicablohm.blogg.se/

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0