samantha

Såg precis veckans avsnitt. Den är riktigt rolig den serien faktiskt. Haha. De blev förresten inget möte Idag, hon var fortfarande sjuk. Messade henne och frågade först. Så svarande hon 2 minuter innan de var dags för mig att gå hemifrån vilket jag blev rätt sne på. var ju tvungen att göra mig iordning i fall liksom. Så jag gick bort till sandra då istället. De jag fortfarande I sängen när jag kom. Sömntutor. Sen baka vi. Vaniljkrämbullar, jätte gott. Tog med lakan hem med som jag ska tvätta till Pyrets säng. Tog de med bilar. De rosa fick vara kvar, vet ju inte om de blir en flicka eller pojke. Känns inte rätt med rosa I fall de blir en pojk:) haha. ska gå in och lägga mig så jag orkar med allt bus imorrn. Sofie kommer vid tio, så åker vi vid halv elva:). trevligt. Cissi kunde inte följa med, hon hade annat för sig, för mamma skulle ju betala så. ja ja. puss

Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0