pizzabullar.

de blev de idag. och de var jätte goda:) Cissi fixade degen, medans Sofie blandade dip till kvällens snacks, och sen torkade bordet. (jag läste tidningen och slappa, haha) sen la jag på fyllningen och rullade och började skära. Men Cissi skar färdigt och jag la upp på plåten. nu ska vi spela kort, sen se en film. de båda småligisterna ska sova här i natt. nu väntar de på mig... puss hej... - KRIG - de var de vi körde, jag åkte ut först, fick vänta skit länge tills de kört klart. Haha.. Magen ser så rolig ut när Pyret vänder sig där inne:) haha. Filmen är rätt seg, kan bero på att jag sett den så många ggr förut dock. Men systrarna tycker den är bra. Puss puss (Saknar....de gör ont...)

Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0