onsdag. 11 feb. 09. hihi.

bella vaknade jätte tidigt idag, konstigt nog. 20 min innan kl ringde så inte så farligt. Men ändå, hon var ju uppe jätte sent igår. själv somnade jag mycke tidigare än vad jag brukar. skönt. Men vaknade vid två av en jätte konstig dröm, jag födde en flicka. förtidigt, i soffan dessutom. hon levde Men jag lätt henne ligga kvar vid mina fötter och la över ett täcke bara. och fortsatte kolla på tv. sen kom Mamma och var sur. och gapa om att jag var tvungen att få ut moderkakan, då hade vi legat så i flera timmar, jag vaknade av att jag krysta på riktigt. sen kunde jag först inte somna om, de lät som någon var i hallen. var lite skraj. haha. bakat med sandra har jag gjort idag med. blev jätte gott:) nu myser vi lite:) mysigt är de. puss hej.

Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0