Massa massa snö..

MMS

Inatt så kom de ju ännu mera snö.. Vill ju ha värme ju. Mysigt med snö med, jävligt kallt dock, och blött. Efter lite tvspels spelade gick Sofie hem. Cissi stannade kvar. Sen vid tre kom Bella hem och då bakade vi en jätte god chokladkaka. Bella vipsade ägg och socker, Cissi skötte de torra:) och jag gjorde glasyren. Sen åt vi lite av den, och efter de gick Bella ut och åkte pulka. Cissi med. Och jag badade en snabbis och sen gick jag ut med. Då var Sofie där med. Åkte pulka en gång jag med, jävligt svårt att komma ur måste jag säga. Haha. Sen var de snöbollskrig en stund. Och Cissi och Sofie gick in. Men då hade ninna, jocke, gustaf och felix kommit ut, så bella lekte med dem. Och jag stod och prata med ninna, ett bra tag var vi ute. Frös inte lite om fötterna sen. Bella med. Och dyngblöt var hon med. Bara hänga upp och hoppas de är torrt till Imorrn. Imorrn ska vi upp tidigt, kom på att 5 års ska iväg till passagen. Hade faktiskt glömt de nu när de varit lov. Så kan de va..


Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0