Kan inte somna:(

Ligger och har tusen tänkas I huvudet just nu. Typ på saker som hänt för länge länge sen. Har dåligt samvete med. För de som hände. spelar väl egentligen ingen roll längre gjort är ju gjort. Bl a när jag gick I nian. Och jag och en vän till mig tyckte om samma kille. Då hoppa jag I säng med honom. Dumt av mig visste ju att hon tyckte om honom. och hon blev så arg när jag berättade de. vi åkte samma buss från vadstena till linköping dagen efter då. och hon pratade inte med mig på hela resan. FÖRLÅT ELIN. Vi blev sams fort Men de var dumt av mig. FÖRLÅT SANDRA. För de gånger du fick skulden när jag gjort nått dumt, även om de oftast var jag som fick de när du gjort nått. Haha.. Och alla gånger man öppnat munnen lite för mycke på fyllan, hade en extrem period I åttan där. Även senare med har de väl blivit så. Men då var de som värst. FÖRLÅT MAMMA

Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0