idag är jag riktigt trötter:)

Har sovit lite efter jag lämnat bella. Eller lite, rätt mycke blir de ju. Lämnade 9, gick hem. Kollade på nyheterna vid halv, sen martha stewerts show, och raderade lite från mobilen. Då somnade jag. Vaknade nyss av massa ljud, tror de ringde på dörren. Inte säker. Kanske bara fick för mig de. Så messade Sofie och frågade om jag skulle med till ikea. Men de får vi ta en annan dag. För är så trött, och så ska jag ju hämta bella igen med sen med så blir lite tajt. Och ja Hannah vi måste verkligen ta och ses snart. Så får jag se hur bella är runt en bebis med:) de har hon visserligen varit förut massa ggr men ändå:) nu ska jag göra mig en äggmacka, eller jag ska se om vi har någon aromat kvar, annars tänker jag inte steka ägg haha. puss

Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0