Haha

MMS

Hade lite kul här, men de var grymt svårt för någon sparkade liksom tillbaka på pennan hela tiden :) vilket jag tyckte var rätt skoj. Nu ligger alla barna, och jag med för den delen. Tänkte ju sova. Är riktigt trött efter den här dagen. Bella sa förut när vi var på väg hem; var de imorrn vi skulle till simhallen? Haha någon motta får de va:). Har lovat henne de med innan Pyret kommer så vi ska dit med, men man behöver ju inte göra allt på samma helg. Vi ska även ut och äta med. Nått riktigt fint och gott. Hon föreslog då vesuvio haha, de blir de inte. De är förövrigt 23,6% kvar. Och såg nu med när jag tog medicinen att de är bara 2 doser kvar, gud så skönt. Pyret sparkar så jag får jätte ont nu, in I ena sidan liksom. Känns som de går sönder grejer där inne ibland asso, aj aj aj. Nu ska jag sova faktiskt. Ha de fint, godnatt, puss hej.


Vad andra tycker
Skrivet av: sandra, mamma till thea

haha världens sötaste mage :) får vi följa med? till simhallen alltså?

2009-03-01 @ 09:40:02
Blogg: http://sallbelal.blogg.se/

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0