förlåt Mamma,

de skulle kunna bli en hel lång jävla lista med tusen saker. nöjer mig med att skriva, för att ni fick åka till motala och hämta mig på sjukan mitt i natten. eller för de ggr jag inte kommit hem utan istället sprungit ute och ansett att jag haft viktigare saker att göra än att komma hem. vilket aldrig var viktigt heller. och för alla ggr jag verkligen ställt till de. vilket också är ett antal. och FÖRLÅT alla andra som jag någon gång gjort illa. de har inte varit meningen, utan bara blivit så. och nu kan jag inte sova för de. för jag ligger och tänker på de som fan. saker från de att jag var 8 år. har ju hunnit med en del på de 16 åren.

Vad andra tycker
Skrivet av: Mamma

Det är klart jag förlåter dig, det viktiga är att du lär dig av dina misstag och slutar ställa till det för dig. Visst har vi varit osams, men det var länge sen nu. Du kommer klara dig bra i framtiden även om det såg lite mörkt ut ett tag. Du är en jättebra mamma (även om du är en ung mamma). Jag älskar dig.

2009-02-20 @ 13:42:22

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0