För jag kände för de. (jätte Gammal bild)

MMS

*NAMN: Malin Gullberg. *ÅLDER: 24 år, snart. *FAMILJ: Dotter, Gabriella 6 år. *BOR: Linköping. *ÄR I VECKA: 30 (29+3).... - MED BELLA - *SÅ FICK JAG VETA ATT JAG VAR GRAVID: Mamma köpte ett test efter att jag föreslog potatis till middag (Vilket jag inte alls tycker om, så var mensen sen över 3 veckor.) *DE BÄSTA MED ATT VARA GRAVID: Då tyckte jag nog att de var att inte behöva vara med på gympan. Och att sova middag efter skolan, de gjorde jag ofta. *DE SÄMSTA MED ATT VARA GRAVID: Att jag gick upp 26 kg. Hade näsblod ofta, och var känslig och grät för ingenting... - MED PYRET - *SÅ FICK JAG VETA ATT JAG VAR GRAVID: Mensen var sen, och jag hade ont I brösten. Första testet visade positivt men trodde inte på de, men andra visade samma. *DE BÄSTA MED ATT VARA GRAVID: Den mysiga magen. *DE SÄMSTA MED ATT VARA GRAVID: Illamåendet, yrseln, allt de onda och de trötta. *BELLA REAGERADE: Hon trodde inte på de först, men sen blev hon jätte glad och berättade för alla på dagis dagen efter


Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0