en ny vecka närmar sig. lovveckan:)

Bella sover hos mormor I natt:(. Hon ville de, för de var så länge sen, själv har jag fortsatt med röjningen här hemma. Förstår inte vad jag gett mig in I riktigt. För ju mer jag gör iordning ju rörigare blir de någon annanstans. Vad skulle jag börja riva I kartonger för? Säger då de. De blir ju fint när de är klart. hoppas jag:). bok hyllan är riktigt fin. hittade massa prydnadssaker jag glömt att jag hade. Men får se kanske ångrar mig i morgon. de kanske blev för mycke. Men Men. har ju fler utrymmen att ställa grejer på så. ska väl fortsätta med de här ett tag till. inte idag för jag ska sova. Men imorn. och antaglign nästa dag med. de tar ju tid att stor röja hela lägenheten. speciellt i min takt. är inte på snabb. haha. måste vila i mellanåt. Men ha de fint. puss hej.

Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0